Towar jest uszkodzony, doszło do pomyłki i co dalej? Jak przebiega reklamacja?

Wszystkie zgłoszenia reklamacyjne prosimy wysyłać na adres info@foto-szczurek.pl w temacie wiadomości prosimy napisać: "reklamacja - twój numer zamówienia"

Doszło do uszkodzenia podczas transportu:

  1. Zrób zdjęcia paczki z widocznym listem przewozowym, całej paczki oraz zdjęcie zawartości z widocznymi uszkodzeniami, zastosowanym wypełnieniem oraz uszkodzonym produktem.
  2. Prześlij do nas protokół szkody od przewoźnika - można wypełnić go on-line:

https://protokol.dpd.com.pl/

https://inpost.pl/protokol

       3. W momencie otrzymania od Ciebie w/w dokumentów przekazujemy sprawę do przewoźnika a z Tobą ustalamy najkorzystniejszą formę rozpatrzenia reklamacji.

Jeżeli produkt ma wadę fabryczną, doszło do pomyłki, itp:

  1. Prosimy podesłać zdjęcie otrzymanych produktów oraz dodanie opisu co jest błędnie wykonane.
  2. zgłoszenie prosimy wysyłać na adres e-mail (info@foto-szczurek.pl)

Informacje o reklamacji przyjmujemy drogą mailową (info@foto-szczurek.pl) oraz w naszym punkcie przy ul. Łaziennej 32 w Toruniu. Jeżeli nie odpowiemy w ciągu 24H może to oznaczać, że wiadomość do nas nie dotarła - prosimy wtedy o telefon: 693 262 903

Prawo do zwrotu towaru.

Produkty oferowane na stronie foto-szczurek są personalizowane. Rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb nie podlega zwrotowi.

Product added to compare.